Субота, 21 Травня, 2022

Надзвичайні ситуації у Житомирі – влада прийняла рішення

25 січня у Житомирі відбулося позачергове засідання виконкому міської ради, де усі присутні обговорювали необхідність підготовки усіх місцевих підприємств, установ та організацій до ймовірних надзвичайних ситуацій. Відповідальність ляже на плечі керівників, тому що вони несуть відповідальність за працівників. Далі на yes-zhytomyr.

Зважаючи на це, було прийнято рішення “Про попередження та реагування на надзвичайні ситуації”. 

Що передбачає дане рішення?

У першій частині рішення “Про попередження та реагування на надзвичайні ситуації” мова йде про керівників різноманітних підприємств, організацій та установ, що функціонують на території Житомира. У рекомендаційному форматі їх закликають перевірити готовність підприємства, установи чи організації будь-якої форми власності до дій, які виконуватимуться під час виникнення надзвичайної ситуації у реальних умовах. Керівникам пропонують провести контроль роботи спеціальних служб, що покликані діяти під час надзвичайної ситуації до приїзду служб реагування. Це питання представив начальник управління з питань надзвичайних ситуацій Микола Дідківський.

Зазначимо, що з 26 січня починається навчання спеціальних груп, до яких долучилися добровольці. Ці люди допомагатимуть фахівцям здійснювати перевірку на предмет замінування лікарень, шкіл, дитячих садочків тощо. Мер Житомира Сергій Сухомлин звернувся до приватних підприємців та пообіцяв надати алгоритм дій у разі надходження повідомлення про замінування у різних установах, зокрема кафе та ресторанах, спортивних залах, перукарнях, салонах краси тощо. Також міський голова заохотив житомирян подавати заявки та приєднуватися до новосформованих груп. 

Які зміни здійснюватимуться в освітніх закладах?

Мер міста відзначив, що тепер діти не чекатимуть, поки їх заберуть батьки, на вулиці у разі евакуації. Школярів та дошкільнят перевозитимуть в інше приміщення, де вони перебуватимуть стільки, скільки це потрібно. До перевезення залучатимуть приватний та комунальний транспорт. Керівник освітнього закладу має закріпленого за ним перевізника. Тобто той транспорт, який знаходиться у мережі, протягом години буде направлено до школи або садочка. Максимально таким чином вдасться перевозити від 50 до ста двадцяти осіб одним транспортним засобом. 

Результати перевірки стану укриттів 

Нещодавно розпочалися перевірки стану укриттів. На жаль, не кожен з керівників Житомира утримує ці приміщення належно. Зокрема, під час перевірки, здійсненої 21 січня, чотири укриття з десяти не відповідали вимогам. За словами начальника управління з питань надзвичайних ситуацій Миколи Дідківського, один з керівників взагалі не бачить необхідності забезпечувати належний стан укриттів. Деякі приміщення підтоплені.

Це обурює, тому що наразі підготовка людей до будь-яких ситуацій – це майже гарант порятунку. Перевірка стану укриттів продовжуватиметься. Таким чином місцева влада зможе володіти точною інформацією, як діяти у разі надзвичайного стану.