П’ятниця, 18 Вересня, 2020

Порошенко сам фінансував свою кампанію: назвали суму

Сергій Сухомлин – засновник «ПроПозиції»

Мер Житомира разом з іншими міськими головами декількох міст створив нову партію, назвавши її «ПроПозиція». Планується, що дана політична сила зможе змінити...

Міські голови Житомира: огляд їх здобутків, особливості переможної передвиборчої політики в місті

Напередодні місцевих виборів, котрі відбудуться 25 жовтня 2020 року, доречно розглянути керівний склад попередніх скликань. Детальніше про міські голови нашого міста, їх...

Представник партії Президента: житомирянин Віктор Євдокимов – його внесок та заслуги, діяльність в місті

Партія Президента України визначилася з кандидатом на посаду міського голови Житомира. Містяни добре знайомі з даною особою, адже це Віктор Євдокимов, котрий...

Власноруч оплачував свою передвиборчу кампанію український президент Петро Порошенко, загалом це склало суму у 585 мільйонів гривень. Далі розкаже “Yes-Zhytomyr”

Об’єм виборчого фонду діючого гаранта перевищував у чотири рази такий жеж фонд його конкурента Володимира Зеленського. Це оприлюднив рух “Чесно”, провівши аналітику остаточного звіту по фінансам Порошенка за витрати на перший тур виборів.

Найбільші витрати забрала телевізійна реклама. Порошенко витратив за перший тур на неї 329 мільйонів гривень, це більше половини всіх затрачених коштів.

Зокрема гарант замовляв рекламу на телеканалах:

  • “Україна” – 96,4 млн,
  • “Інтер” – 47 млн,
  • СТБ – 31,8 млн,
  • Прямий – 21,8 млн.

Також велика сума була потрачена і на зовнішню рекламу, яка розміщалася під час перебігу першого туру виборів. Сума на неї склала 58,2 мільйонів гривень (10% від усіх витрат).

Значне місце серед тих, хто отримував гроші з фонду Порошенка – компанії, що займаються виготовленням друкованих агітаційних матеріалів, а саме ТОВ “Інтерконтиненталь-Україна” (44,5 млн) і ТОВ “ГК “Статус Інвест Інжиніринг” (31,8 млн).

Також 2,2 млн грн Порошенко перерахував НСК “Олімпійському” – це оплата за проведення заходів 14 і 19 квітня. 19 квітня на стадіоні відбулися дебати тих, хто вийшов у перший тур, а 14 квітня –  Порошенко проводив прес-конференцію.

Також “Чесно” відмічає, що діючий президент у 2018 році подав у декларації те, що він отримав біля 1 мільярду прибутку.

Загалом, офіційно витрати на всі вибори до другого туру складають більше 800 мільйонів гривень.

Бо, за інформацією, що є задекларовано, 122 мільйони гривень були витрачені на рекламні послуги ще у 2018 році.

Але, вказано, що по результату аналізу моніторинга політреклами на телебаченні, ця сума повинна бути як мінімум 175 млн, і це якщо не рахувати зовнішню рекламу та інтернет-рекламу, яку теж треба було оплачувати.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Опалювальний сезон у Житомирі під загрозою зриву через арешт рахунків Теплокомуненерго

Виконавчою службою були арештовані рахунки КП “Житомиртеплокомуненерго". Тепер є вірогідність того, що початок опалювального сезону у Житомирі знаходиться під загрозою зриву. 

5 років при владі. Чи вдалося меру міста виконати обіцянки

Мер міста Сергій Сухомлин знаходиться на посаді з 15 листопада 2015 року. В другому турі кандидат від Блоку Петра Порошенка отримав найбільший...

Президент розповів про “Велике будівництво” на Житомирщині

8 серпня президент України Володимир Зеленський відвідав з офіційним візитом Житомирську область. Під час поїздки він побував у Високівській ОТГ, що знаходиться...

Житомирщина чекає Президента, або як вночі терміново клали асфальт

Стало відомо, що 8 вересня Президент України навідається до Житомирської області. Мета робочої поїздки поки невідома. Деталями поділиться Yes-zhytomyr.

Міські голови Житомира: огляд їх здобутків, особливості переможної передвиборчої політики в місті

Напередодні місцевих виборів, котрі відбудуться 25 жовтня 2020 року, доречно розглянути керівний склад попередніх скликань. Детальніше про міські голови нашого міста, їх...