Порошенко сам фінансував свою кампанію: назвали суму

Президент України Петро Порошенко виступив єдиним спонсором власної виборчої кампанії, яка обійшлася йому в 585 млн грн. Далі розкаже “Yes-Zhytomyr”

Виборчий фонд Порошенка був у 4 рази більшим, ніж у його опонента у другому турі Володимира Зеленського. Про це повідомляє рух "Чесно" за результатами аналізу остаточного фінансового звіту Порошенка за витрати в першому турі виборів.

Найбільше грошей під час першого туру Петро Порошенко витратив на телерекламу - 329 млн грн (56% від усіх витрат). Президент замовляв рекламу, зокрема, на телеканалах "Україна" - 96,4 млн, "Інтер" - 47 млн, СТБ - 31,8 млн, Прямий - 21,8 млн.

Ще однією суттєвою статтею видатків для Порошенка було розміщення зовнішньої реклами під час передвиборчої агітації до першого туру - 58,2 млн грн (10% від усіх витрат).

Серед ТОП-5 компаній-отримувачів коштів із виборчого фонду Порошенка - фірми, що надають послуги з виготовлення друкованих агітаційних матеріалів: ТОВ "Інтерконтиненталь-Україна" (отримала 44,5 млн) і ТОВ "ГК "Статус Інвест Інжиніринг" (31,8 млн).

Також 2,2 млн грн кандидат перерахував НСК "Олімпійському" - за проведення заходів 14 і 19 квітня. 19 квітня на стадіоні відбулися дебати переможців першого туру виборів, а 14 квітня - прес-конференція Порошенка.

“Чесно” зазначає, що чинний президент 2018-го задекларував отримання близько 1 млрд грн дивідендів.

У той же час, лише офіційні його витрати на виборчу кампанію до кінця першого туру склали понад 800 млн грн. Адже, за інформацією, вказаною в декларації, 122 млн грн було витрачено на рекламу ще 2018-го.

Однак зазначається, що, за результатами аналізу моніторингу політичної реклами на ТБ, ця сума мала б скласти щонайменше 175 млн грн, не враховуючи витрат на зовнішню рекламу та рекламу в інтернеті, яку Порошенко також активно замовляв протягом всього 2018-го.