Вівторок, 19 Березня, 2024

Порошенко сам фінансував свою кампанію: назвали суму

Власноруч оплачував свою передвиборчу кампанію український президент Петро Порошенко, загалом це склало суму у 585 мільйонів гривень. Далі розкаже “Yes-Zhytomyr”

Об’єм виборчого фонду діючого гаранта перевищував у чотири рази такий жеж фонд його конкурента Володимира Зеленського. Це оприлюднив рух “Чесно”, провівши аналітику остаточного звіту по фінансам Порошенка за витрати на перший тур виборів.

Найбільші витрати забрала телевізійна реклама. Порошенко витратив за перший тур на неї 329 мільйонів гривень, це більше половини всіх затрачених коштів.

Зокрема гарант замовляв рекламу на телеканалах:

  • “Україна” – 96,4 млн,
  • “Інтер” – 47 млн,
  • СТБ – 31,8 млн,
  • Прямий – 21,8 млн.

Також велика сума була потрачена і на зовнішню рекламу, яка розміщалася під час перебігу першого туру виборів. Сума на неї склала 58,2 мільйонів гривень (10% від усіх витрат).

Значне місце серед тих, хто отримував гроші з фонду Порошенка – компанії, що займаються виготовленням друкованих агітаційних матеріалів, а саме ТОВ “Інтерконтиненталь-Україна” (44,5 млн) і ТОВ “ГК “Статус Інвест Інжиніринг” (31,8 млн).

Також 2,2 млн грн Порошенко перерахував НСК “Олімпійському” – це оплата за проведення заходів 14 і 19 квітня. 19 квітня на стадіоні відбулися дебати тих, хто вийшов у перший тур, а 14 квітня –  Порошенко проводив прес-конференцію.

Також “Чесно” відмічає, що діючий президент у 2018 році подав у декларації те, що він отримав біля 1 мільярду прибутку.

Загалом, офіційно витрати на всі вибори до другого туру складають більше 800 мільйонів гривень.

Бо, за інформацією, що є задекларовано, 122 мільйони гривень були витрачені на рекламні послуги ще у 2018 році.

Але, вказано, що по результату аналізу моніторинга політреклами на телебаченні, ця сума повинна бути як мінімум 175 млн, і це якщо не рахувати зовнішню рекламу та інтернет-рекламу, яку теж треба було оплачувати.

.,.,.,.